Skip to content

Renovering och inredning!

2014/10/27

Jag skickade just efter en drös med tavlor som ska upp på väggarna så fort vi målat och tapetserat om klart! Jag måste köpa till ramar, men det är det värt. Just nu ser lägenheten inte alls rolig ut, trots att vi har bott i den i nio månader ungefär.

Tavlorna jag skickade efter var fem bilder på olika godisförpackningar, 12 olika bilder på kaffepannor och efterrätter, och en världskarta. Det ska bli roligt att få sätta upp dem!

I veckan ska vi till en färgaffär och köpa takfärg och väggfärg, sen ska vi till Rusta och köpa tapeterna till hallen. Det kommer att bli så bra när vi fått upp hatthylla, hyllor och allt annat. Jag kan bara inte bestämma mig för om jag ska ha vitt i allrummet eller någon ljusblå färg eller så. Val och val!

No comments yet

Kommentera

