Skip to content

Angående flyttning

2013/10/06

Jag tycker inte om att flytta. Inte alls.
Eller, flytta är ju kul, man får ett nytt ställe att bo på och se nya saker och fixa med saker så att det är fint. Det är nog mera tiden innan man flyttar. När allt ska packas, slängas eller skickas iväg. Den delen är så tråkig och stressig.
Man vill ju inte börja för tidigt, för då haar man en massa lådor stående och saker som man behöver kanske man har råkat packa ner. Men om man å andra sidan börjar för sent, måste man stressa och skynda, och det är ju inte heller roligt.

Jag lovade Yuji att jag skulle skicka hans modellflygplan till Sverige, men hur jag än packar dem så säger han att de kommer gå sönder. Och det vill vi ju inte. Så just nu ligger de i en låda under sängen, och jag hoppas att de på något sätt packar ner sig själva innan det är dags för dem att flyga till Sverige.

No comments yet

Kommentera

