Skip to content

Dripp, drapp, drupp

2012/11/13

Det går inte alltid som man tänkt sig. Jag märker när det regnar ute, för det regnar även här inne i min lägenhet. Inte så roligt.

Min hyresvärd kom igår upp med handdukar till mig och nämnde någonting om ”imorgon” och ”tvätta”, men jag vet inte vad hon menade, men jag tänkte att jag lämnar tillbaka dem nytvättade på torsdag. Om hon inte kommer upp och hämtar dem med en utskällning. Men hon verkar vara trevlig (hoppas jag).

Och jag hoppas att jag inte kommer behöva betala något för reperationer eller dylikt. Men det är ju inte mitt fel, om man säger så. 

I vilket fall så fick jag i söndags ställa ett glas under taket för att det inte skulle rinna ut på golvet och handdukar lite överallt. Imorgon kommer det komma främmande människor till min lägenhet och försöka reda ut vad som står på. 

Så, fortsättning följer…! 

No comments yet

Kommentera

