Skip to content

Reseförsäkring, nästan check!

2012/08/02

Försäkring. Ugh. Jag har noll koll på livet just nu. Har jag en försäkring eller inte? Kommer jag få hela kursavgiftslånet i en utbetalning? Och kommer jag någonsin att få mitt CoE, som jag verkligen behöver för att få mitt visum?
Annars är allt i sin ordning på den fronten. Jag försöker få tag på försäkringsbolaget som ska ta hand om mig. Men jag är så dålig på att formulera mig, att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Genom att låna till försäkringen tecknar man den med just det försäkringsbolaget som CSN har bestämt, men jag har inte fått hem några papper på att jag har tecknat med dem, och jag skulle kunna tycka att det vore bra att ha ett litet papper där det står att ”javisst, Mikaela har en försäkring hos oss, det är lugna puckar!”. Men det är ju bara jag det. :)

No comments yet

Kommentera

