Skip to content

Sommarjobb

2012/07/25

Sommarjobbet har hittills gått över förväntan, har fortfarande två veckor kvar att jobba, och jag hoppas att de går lika bra som den här veckan har gjort. Jag har jobbat nio dagar i sträck, men det var helt klart värt det, för det var så sjukt roligt med alla människor som jag fick träffa och jobba med. Man tjänar väl inte storkovan, men det är roligt iallafall! :) Och det är ju bättre än ingenting.

I helgen åker jag till Öland för att semestra lite med en vän. Jag hoppas verkligen att solen skiner så att vi kan steka lite i solen. Jag var tvungen att ringa till B&B:n vi ska på bo och trots min telefonskräck gick det faktiskt bra. :P

That’s all for now, folks!

No comments yet

Kommentera

