Skip to content

Jag skyller på snöbristen.

2011/12/15

Jag försöker desperat köpa alla mina julklappar innan jul, men har lite problem med vissa personers julklappar. Jag brukar vara rätt duktig på det här med att hitta fina julklappar, men lyckas på något sätt inte komma på något bra till i år. Jag skyller på snöbristen. Utan snö blir det ju ingen riktig jul.

För övrigt är det nu så varmt att bananflugan har dykt upp i rummet igen. Dammit. Jag är ganska säker på att jag sväljer någon varje natt, och att en ny dyker upp på morgonen, om jag ska vara helt ärlig.

No comments yet

Kommentera

