Skip to content

Arbetsförmedlingen

2011/09/19

Idag var jag på ett kort besök hos Arbetsförmedlingen. Vilket kunde ha gått bättre. Jag är tydligen så pass ung att jag kan vänta tills imorgon med att skriva in mig, vilket visserligen stämmer, men trots det. Så jag fick snällt knalla hemåt och skriva in allt som ska skrivas in på ”Min sida” och återkomma imorgon. Det positiva med allt är ju att jag får lite motion. Och motion kan man (läs: jag) inte få för mycket av. ;)

För övrigt har jag blivit inbjuden till rollspelskväll med syster Malins kompisar, så jag måste ta mig i kragen och skriva ihop en karaktär och allt sådant där som man måste ha till en rollspelskaraktärer. Och ringa till Malin så att hon kan hjälpa mig. När jag är med på rollspel brukar det sluta med att min karaktär dör en hemsk död. Så på torsdag åker jag (förhoppningsvis, om nu inte Arbetsförmedlingen får för sig att jag ska på någon onödig kurs) till Växjö för att rollspela och festa lite. Det kommer bli awesome. Jag ska tvinga Malin att äta chokladpudding med mig. Mjami.

Jag ser framemot att få tillbaka mitt brottsregister och jag hoppas jag inte har gjort något som jag inte kommer ihåg. ;P

Hej då, skumbanan!

One Comment leave one →
  1. 2011/09/21 23:22

    Låter underbart roligt! Ha det så kul i Växjö och hälsa! :D

Kommentera

