Skip to content

Hemåt, ett år tidigare

2011/09/09

Nu har det blivit så att jag visst åker hem den 16 september istället för i juli nästa år. Det finns många anledningar till det, och de flesta vill jag helst inte skriva här, ifall familjen skulle hitta sidan och använda google-translate, eller liknande. Men i vilket fall drar jag tillbaka till de norra breddgraderna och försöker att lära mig tyska på hemmaplan istället. Utan barn omkring mig.
Det kanske inte låter så himla spännande och fantastiskt, men det känns som att det är ett bra val och jag tror att det är rätt. Diskussionen om hemlängtan får vi ta i ett annat inlägg, men för mig känns det inte som hemlängtan.

När jag kommer tillbaka så blir det iallafall ett besök till Arbetsförmedligen. :)

Tjo!

One Comment leave one →
  1. Din bästa moster permalink
    2011/09/10 11:08

    Man ska göra det som känns rätt.
    Och jag är i alla fall glad att du kommer hem igen :)
    Det kommer bli bra och lösa sig!
    Kramar om

Kommentera

