Skip to content

13

2011/08/16

Idag lyckades jag ta mitt körkort. Det känns så skumt, men är oerhört skönt. Nu har jag en sak mindre att tänka på. Till helgen blir det barndiabetesläger, och jag är spökhistorieansvarig, hehe. Jag undrar hur läskig jag får vara. Det lyckas jag i och för sig med utan spökhistorier… x) Dessutom blir det maskerad, så jag har väl tänkt att klä ut mig till Velma från Scooby Doo. Jag ser ut som hon just nu, med tanke på den nya frillan och mina snygga glasögon.

Jag tror inte riktigt att jag fattar vad som håller på att hända. Jag ska alltså snart åka till Österrike och bo där i ett år. Ett helt år! Helt otroligt. Jag funderar på vad jag ska göra där i ett helt år. Prata tyska, så klart. Och äta god österrikisk mat. Och kanske till och med lära mig att handla med euro.
Jag måste definitivt börja packa ner grejer som inte ska stå i vägen under tiden jag är borta.

No comments yet

Kommentera

