Skip to content

26

2011/08/03
tags: ,

Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med alla mina grejer jag har här i Sverige. Packa ner dem i lådor eller bara låta dem ligga tills jag kommer tillbaka. Det är ju en heeel del grejer som ska plockas undan i så fall, och så måste jag bestämma vad som ska sparas och slängas.
Sedan måste jag fixa ett nytt bankkort som man kan använda i Österrike om det skulle behövas. Jag har fått höra att de föredrar kontanter i butikerna, men det känns skumt att gå omkring med massa pengar i plånboken. Det känns lite bättre att ha ett plastkort med en massa pengar på. x)
Och så måste jag kolla upp vad som behövs till ett eget hemmaapotek. Och hoppas på att min försäkring verkligen gäller.

No comments yet

Kommentera

